Współpracując z nami, mogą Państwo skorzystać z usługi redagowania tekstów oraz weryfikacji treści już istniejącej. Przy tworzeniu opisów na stronę istnieje możliwość uwzględnienia strategii SEO, czyli optymalizacji pod kątem pojawiania się słów kluczowych w Google i innych wyszukiwarkach internetowych. Dzięki temu dotarcie nowych użytkowników do Państwa witryny będzie łatwiejsze.
Redagujemy teksty w oparciu o dostarczone przez Zleceniodawcę materiały lub rekomendujemy autorską treść opisów na zadany temat. W ramach tej usługi tworzymy też hasła i przesłania, które stanowią istotny wyróżnik strony, pozwalają użytkownikowi intuicyjnie nawigować po witrynie i ułatwiają mu zapamiętanie kluczowych elementów oferty.
Dobrze przygotowana strona internetowa jest wizytówką firmy, ale nie zastąpi regularnej komunikacji z obecnymi i potencjalnymi klientami. Dostarczając im informacje w formie Newslettera lub publikując na stronie internetowej notki o wydarzeniach z życia firmy, nowych kontraktach, uczestnictwie w targach, pokazujecie Państwo swoją aktywność, a strona jest lepiej pozycjonowana. Jednocześnie firma jest postrzegana jako bardziej wiarygodna i transparentna w działaniu. Nasi eksperci public relations przygotują dla Was komunikację, zredagują treści newsletterów, a nawet pomogą dostarczyć informacje do wybranych grup docelowych, w tym do mediów.
Jeśli firma funkcjonuje na rynku wiele lat, posiada duży potencjał wiedzy i doświadczenia w danej branży to idealnym rozwiązaniem do budowania jej wizerunku, wspierania sprzedaży i komunikacji z otoczeniem jest content marketing. To m.in. pisanie blogów firmowych i tworzenie wirtualnej przestrzeni, w której publikowane są porady i merytoryczne komentarze. Mogą one dotyczyć wielu tematów związanych z daną branżą i potrzebami klientów. Kluczem jest to, by nie pisać językiem reklamowym o firmie i jej produktach, lecz opowiadać historie (tzw. storytelling). Tworząc przydatne porady, prezentując inspirujące zdjęcia i dzieląc się wypowiedziami ekspertów pomagamy uwiarygodnić przekaz. Czytelnik nabiera zaufania do marki, która pomaga mu zrozumieć dany temat.
Redagujemy także:
Ceny ustalane są indywidualnie z Klientem w zależności od rodzaju i stopnia trudności opracowywanego materiału.